Son Yorumlar

Mobil Versiyon. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara

# Reklam

Hüriyet Haberleri

Rastgele Yazılar

İşte Planet Extreme Katlanabilir Aktif Gürültü Önleyici Kulaklıklar

3 Kasım 2010 Çarşamba

Ben, daha önce birçok Able Planet kulaklık inceledim son True Fidelity Aktif Gürültü Önleyici Kulaklık ile bir yıl önceydi.
Şirket yeterince bana (Linx SES teknolojisi ile) Katlanabilir Aktif Gürültü Önleyici Kulaklıklar ile en son ürünlerden biri göndermek için güzeldi. Ben bu şirketin en iyilerinden biri olduğunu söylemek gerekir.
kulaklarım giyilen zaman XNC230W neredeyse tamamen dünyanın geri kalanı kapanır. Ses olarak olabildiğince açık yoluyla gelir ve ben ne olursa olsun onlarla izliyorum "in" tamamen duyuyorum.
Able Planet serisi kulaklıklar en aksine, Extreme Katlanabilir Aktif Gürültü Önleyici Kulaklıklar sadece siyah fazla renk gelir. Bu fotoğrafta gördüğünüz gibi, o, siyah, beyaz ve kırmızı gibi pembe / gri / siyah, kırmızı / siyah / beyaz ve turkuvaz / siyah / beyaz geliyor. Ürün, state-of-the-art aktif gürültü iptali için 25 Uluslararası CES ve CTIA ödül (ANC) dahil olmak üzere birçok ödül kazandı.
Extreme Katlanabilir Aktif Gürültü Önleyici Kulaklıklar şimdi Able Planet sitesinde satın alınabilir. Bu konuda 149,99 $ maliyeti dahildir ve bir AAA pil gerektirir. Ayrıca yumuşak taşıma çantası ve 1 / 4 Home Stereo bağdaştırıcısı ünitesi dahil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Most Reading

Tags

Sidebar One